Kurv

🇩🇰 Ordrer sendes kl. 14:00 (alle hverdage)

🚚 Gratis fragt – Køb over 499 DKK

Sikker og nem handel!

Ofte stillede spørgsmål

Vi har gjort det nemt for dig. Vi har samlet alle de oftest stillede spørgsmål ét sted. 
Hvis du mod forventning ikke finder svar på dit spørgsmål, så er du velkommen til at sende os en e-mail via vores kontakt side.

Spørgsmål - Køb og Levering

Det er desværre ikke muligt at ændre en ordre efter bestilling. Vores lagersystem og pakkecentral kører automatisk. Du kan være heldig at fange os inden kl. 13:30 på en hverdag og så vil vi naturligvis forsøge at hjælpe!

Bemærk! Vores svartid på e-mail er  24-48 timer og vi kan derfor ikke garantere at svare i tide. Vi kan dog garantere at vi altid ønsker at hjælpe og finde en god løsning!

Ved ændring eller annullering af ordre, send da en mail med ordrenummer til vores mail: [email protected]

Vi tilbyder GRATIS fragt ved køb over 499 DKK til nærmeste BRING Pakkeshop. Vælges en anden leveringsmetode end denne, så kan der komme fragtomkostninger oveni prisen.

Bemærk! Vi tilbyder ikke gratis fragt på vores Håndvægtesæt 20 KG (2 x 10 KG). Vi er nødsaget til at sende disse med hjemmelevering, da vægten er for høj til PakkeShop.

Bestiller du inden klokken 14:00 på hverdage, så afsender vi ordren samme dag. Din bestilling leveres indenfor 1-3 hverdage. 

Vi sender med BRING, PostNord, DAO, GLS eller HomeRunner. Du modtager løbende information via mail/SMS om, hvor din bestilling befinder sig, og hvornår du kan afhente denne i nærmeste PakkeShop. 

Bemærk! Vi har altid billig fragt og GRATIS fragt til PakkeShop ved køb over 499 DKK (Gælder dog ikke håndvægtesæt 20 kg (2 x 10 kg). De skal sendes med hjemmelevering).

Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl og lagerstyringsfejl.

Vi pakker altid din bestilling på den mest hensigtsmæssige måde. I visse tilfælde er vi nødsaget til at splitte din bestilling og sende den i flere pakker. Disse splittes hvis den samlede vægt er for stor, at varerne i forvejen er pakket kompakt eller noget tredje – og mest af alt for at skåne fragtfolkene for at løfte for tungt og få skader. 

Din ordre vil altid blive splittet hvis du bestiller følgende: 

  • 1 stk. Håndvægtesæt 20 KG. + ekstra produkter
  • 1 stk. Træningsbænk + ekstra produkter

Vi håber at på din forståelse og at du vil være med til at skåne fragtfolkene. Vi ser frem til at behandle din ordre!

I de fleste tilfælde skyldes det, at du har bestilt varer, hvor vi har været nødsaget til at sende den i flere pakker og derfor leveres de ikke på samme tidspunkt. Det kan være følgende: 

  • 1 stk. Håndvægtesæt 20 KG. + ekstra produkter
  • 1 stk. Træningsbænk + ekstra produkter

Vi er nødsaget til at splitte disse ordre pga. for stor vægt og størrelse på kasserne – og vigtigst af alt – for at skåne fragtfolkene for alt for tunge løft. 

Bemærk! Vi oplever at nogle kunde kun modtager trackingnummer på én af forsendelserne. Hvis du ikke har modtaget på alle pakkerne, så skriv til os på [email protected] og oplys dit ordrenummer + trackingnummer, så vil vi hurtigst muligt fremsende de manglende trackingnumre.

Ja, du kan forudbestille udsolgte varer, hvis det er muligt på den enkelte produktside. Det vil fremgå tydeligt med badge, tekst og information på siden. Vi sender varen så snart den er på lager igen. 

Ved mere specifikke forespørgsler, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på [email protected]

En Pre-Order er en forudbestilling. Det betyder, at du kan forudbestille en varer og dermed sikre dig, at du modtager den, så snart den kommer på lager igen. 

Vi anvender oftest Pre-Order på meget populære og udsolgte varer. Der vil som udgangspunkt fremgår en forventet afsendelsesdato på produktsiden.

Følgende er gældende for Pre-Order / Forudbestilling:

  • En mulighed for at sikre en vare som har været udsolgt og er på vej på lager.
  • Beløbet reserveres og trækkes først, når varen er afsendt fra vores lager. Vi trækker ikke købsbeløbet med det samme. 
  • Straks efter at du har lavet en forudbestilling, så sender vi en ordrebekræftelse, som indeholder ordrenummer og information. 
  • Vi afsender ordren så snart den er på lager igen.
  • Ved forudbestilling gælder vores normale fortrydelsesret. Læs om fortrydelsesretten her.

Har du ingen opdatering på dit tracking nummer, så kan det være at din fragtudbyder (BRING, PostNord eller HomeRunner) har mistet din pakke eller at pakken endnu ikke er blevet scannet på deres terminal, i dette tilfælde skal du kontakte din fragtudbyder direkte og oplyse dit tracking nummer. Se kontaktinfo på fragtudbyderne her:

BRING Kundeservice (Man-fre: 08:00-17:00): +45 70286070 

PostNord Kundeservice (Man-fre: 08:00-15:00)+45 70707030

HomeRunner Kundeservice (Man-fre: 09-22, Lør-søn: 09-22):
+45 92756800
[email protected]
(bemandet af coolrunner ansatte fra 9-19 man-fre, og 9-15 lør-søn)

Find kontaktinformationer til kundeservice for de enkelte fragtudbydere nedenfor. Der kan være mange grunde til at din pakke ikke er nået frem i tide, at dit tracking-link ikke opdaterer eller lignende. Her skal du kontakte fragtudbyderen selv, da de er de bedste til at hjælpe i disse situationer.

Du skal selv kontakte fragtudbydere direkte, hvis:

  • Din pakke(r) ikke er nået frem i tide
  • Dit tracking-nummer opdateres ikke
  • Du ønsker at få leveret til anden adresse
  • Du ønsker at lave en specifik aftale med fragtudbyder om levering
  • Din pakke er skadet ved levering (Ring og få oprettet en sag, så vi kan starte en refundering) 

Bemærk! Oplys altid dit pakkenummer eller tracking nummer, når du kontakter en fragtudbyder 

Kontaktinfo på fragtudbyderne:

BRING Kundeservice
Telefon: +45 70286070 

Åbningstider:
Manda til fredag 08.00 til 17.00

GLS Kundeservice
Telefon: 
+45 76 33 11 11

Åbningstider
Mandag til fredag 08.30 til 20.00

Lørdag 10.00 til 15.00

DAO Kundeservice
Telefon: +45 72 33 08 50

Åbningstider:
Mandag til fredag 08.30 til 18.00
Lørdag til søndag 08.30 til 14.00

Vi har har +10 års erfaring med produktion af sportsudstyr i høj kvalitet. Vi står for hele processen fra udvikling af design, produktion og skibsfragt til Danmark.

Vi har tidligere produceret og leveret udstyr til Forsvaret, Udenrigsministeriet, nogle af skandinaviens største forhandlere af fitnessudstyr og mange andre virksomheder. Det har både været faste sortimenter, julegaver, til events og meget mere.

Mulighederne er mange og I kan blandt andet få:

  • Egen identitet, herunder produkter og emballage med logo og unikt design
  • Produkthæfter og guides med dansk tekst kan vedlægges produkterne
  • Produktionstid på 15-30 dage (fra den dag, hvor bestillingen bekræftes, placeres og betales)
  • Skibsfragt: 35-45 dages levering med skibsfragt til én adresse i Danmark.

Kontakt os og hør mere om mulighederne. Skriv “B2B bestilling” i emnefeltet og send mail til [email protected]

Vi har forlænget vores bytteregler og bytter frem t.o.m. 20.1.2023, så du kan trygt købe julegaven allerede nu 🎄 🎁

Så har du købt en vare i perioden mellem 1.11.21 og frem til 31.12.21, så kan varen returneres t.o.m 20.01.22.

VIGTIGT! Varen skal være ubrudt og original emballage. Du kan altså ikke benytte vores udvidet fortrydelsesret, såfremt du har åbnet og/eller afprøvet produktet. Dog gælder de 14 dages fortrydelsesret fra købsdato fortsat.

Du ønskes en glædelig jul! 🙂

De bedste hilsner
Hele teamet fra SPORTSACT

Spørgsmål - Retur, reklamation & ombytning

Du kan nemt returnere dit køb hos Sportsact.dk

Hvis du har fortrudt dit køb, så kan du sende ordren retur indenfor 14 dage efter modtagelse. Du kan købe en returlabel via vores returportal.

Processen herefter er følgende:

  1. Pak varerne forsvarligt og send dem retur i original og ubrudt emballage.
  2. Returforsendelsen tager typisk 2-5 hverdage om at nå vores lager.
  3. Lageret modtager forsendelsen og inspicerer om alt er, som det skal være. Der tager typisk 7 hverdage. I travle perioder kan der gå op til 14 dage inden inspektion
  4. Når varen er inspiceret og alt er OK, så vil dit købsbeløb (eksklusiv fragtomkostninger) blive refunderet indenfor 2-6 hverdage.

Bemærk følgende retningslinjer for retur:

  • Varen skal være i original emballage!
  • Hvis emballagen er brudt og varen prøvet, så glæder de normale 14 dages fortrydelsesret fra købsdatoen
  • Såfremt at varens nægtes modtaget eller ikke bliver afhentet inden afhentningsfristen og derved refunderes, da opkræver vi 50 DKK. for returforsendelse hos transportøren, som fratrækkes ved refundering af varens pris.
Vi er altid parat til at give en god service og finde en god løsning.

Læs mere om returnering under vores handelsbetingelser.


Først og fremmest er det dybt beklageligt at din bestilling er beskadiget. Vi vil gøre alt for at hjælpe dig.

For at vi hurtigst muligt kan hjælpe dig, så bedes du følge denne instruks:

  1. Tag billede og/eller video af de ødelagte produkter
  2. Vedhæft dem i en email samt beskrivelse af, hvad der er galt.
  3. Vedhæft ordrebekræftelse eller som minimum ordrenummer i mailen
  4. Herefter svarer vi hurtigst muligt og gør hvad vi kan for at hjælpe.

Du kan enten skrive direkte i vores chat nederst på hjemmesiden eller på mail [email protected]

Vi svarer som udgangspunkt indenfor 24-48 timer. Ofte er vi hurtigere på tasterne, og vi gør, hvad vi kan for at besvare alle henvendelser hurtigst muligt. Vi er altid løsningsorienteret og ønsker at skabe en god oplevelse for ALLE.

Kontakt os

Du kan enten skrive direkte i vores chat nederst på hjemmesiden eller på mail [email protected]

Vi svarer som udgangspunkt indenfor 24-48 timer. Ofte er vi hurtigere på tasterne, og vi gør, hvad vi kan for at besvare alle henvendelser hurtigst muligt. Vi er altid løsningsorienteret og ønsker at skabe en god oplevelse for ALLE.

Vi tilbyder desværre ikke kundeservice på telefon endnu. 

For at sikre de bedste priser på vores produkter, så har vi skåret alle omkostninger og mellemled fra.. Derfor tilbyder vi desværre ikke telefonisk support, men du kan altid skrive til os på [email protected] og få svar inden for 24-48 timer.

isabella portrait round » Ofte stillede spørgsmål

Isabella

rasmus portrait round » Ofte stillede spørgsmål

Rasmus

Hej!

Vi er klar til at hjælpe dig!

Hej! Det er os. Rasmus og Isabella som er med til at sørge for, at du får en høj kvalitet og super service, hver eneste gang du bestiller produkter på Sportsact.dk.

Vi brænder for at hjælpe dig. Har du spørgsmål til et produkt, en ordre eller synes du din pakke har været længe undervejs? Så tag kontakt os, så vi kan hjælpe dig!

Pssst…. Inden du kontakter os, så tag et kig ovenfor og find svar på de mest stillede spørgsmål eller kontakt os på [email protected]

Gratis levering til PakkeShop

Køb for over 499 DKK og få leveret til BRING PakkeShop.

Stærkt udvalg af sportsudstyr

Høj kvalitet - stærke priser

Vi sender varer alle hverdage!

Bestil inden kl. 14:00 og vi sender samme dag!

100% Sikker betaling

Dankort/VISA-kort, Mastercard, MobilePay og ViaBill.