Kurv

🇩🇰 Ordrer sendes kl. 15:00 (alle ugens dage)

🚚 Gratis fragtKøb over 499 DKK

SPØRGSMÅL & SVAR

Vi har forsøgt at gøre det nemt for dig. Vi har samlet de oftest stillede spørgsmål på denne side. Finder du ikke svar på dit spørgsmål? Så kontakt os via vores mail, som du finder på vores kontakt side.

Oftest stillede spørgsmål om køb

Bestilling og Levering

Det er desværre ikke muligt at ændre i orden efter bestilling. Vores lager og pakkecentral kører automatisk, dog kan du være heldig, at fange os inden kl. 14:00 på en hverdag og så vil vi gøre alt for at vi kan hjælpe med at annullere købet.

Kontakt os da på [email protected]

Hvis ikke vi når at fange hinanden, så finder vi en god løsning på det hele.

Det betyder, at vi tilbyder GRATIS fragt til nærmeste BRING Pakkeshop ved køb over 499 DKK. Vælger du en anden leveringsmetode end denne, så kan der komme fragtomkostning oven i prisen.

Bestiller du inden klokken 15:00 på hverdage, så afsender vi pakken samme dag. Din bestilling leveres indenfor 1-3 hverdage. Vi sender alle ugens dage – også lørdag og søndag.

Vi sender med BRING, PotsNord eller HomeRunner. Du vil løbende blive informeret om, hvor din pakke befinder sig via mail og/eller SMS, så du ved, hvornår den er klar til afhentning i nærmeste PakkeShop. Vi billig fragt og gratis fragt ved køb over 499 DKK.

Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl og lagerstyringsfejl.

Ja, det vil den som udgangspunkt. Dog er der følgende undtagelser, hvor ordren splittes i to. Det gælder for bestillinger med:

  • Håndvægte + ekstra produkter
  • Træningsbænk + ekstra produkter

Disse splittes grundet for stor vægt og for at undgå ballade med fragtmændene 🙂 Vi håber på din forståelse.

Det kan skyldes flere ting, men oftest sker det, hvis du f.eks. har bestilt følgende:

  • 1 sæt håndvægte + ekstra produkter
  • 1 stk. træningbænk + ekstra produkter

Vi er nødsaget til at splitte disse ordre, da vægten bliver stor og for at undgå ballade med fragtmanden.

Har du ikke modtaget 2 tracking-numre, så skriv til os på [email protected] og oplys dit ordrenummer, så sender vi det straks.

Det er kun muligt at lave en pre-order hvis det fremgår på det enkelte produkt. Og ellers kan du skrive dig op og få tilsendt en email så snart varen er på lager igen.

Du er også velkommen til at sende en forespørgsel på [email protected]

Har du ingen opdatering på dit tracking nummer, så kan det være at din fragtudbyder (BRING, PostNord eller HomeRunner) har mistet din pakke eller at pakken endnu ikke er blevet scannet på deres terminal, i dette tilfælde skal du kontakte din fragtudbyder direkte og oplyse dit tracking nummer. Se kontaktinfo på fragtudbyderne her:

BRING Kundeservice (Man-fre: 08:00-17:00): +45 70286070 

PostNord Kundeservice (Man-fre: 08:00-19:00)+45 70707030

HomeRunner Kundeservice (Man-fre: 09-22, Lør-søn: 09-22):
+45 92756800
[email protected]
(bemandet af coolrunner ansatte fra 9-19 man-fre, og 9-15 lør-søn)

Vi har samlet kontaktinformationer til kundeservice for de enkelte fragtudbydere. 

Skulle uheldet være ude, at din pakke ikke er nået frem i tide eller at dit tracking link ikke opdateres, så skal du kontakte fragtudbyderne direkte og oplyse dit tracking nummer. 

Der kan være mange grunde til at dit tracking-link ikke er opdateret og de bedste til at hjælpe i denne situation at fragtudbyderne selv.

Se kontaktinfo på fragtudbyderne her:

BRING Kundeservice (Man-fre: 08:00-17:00):
+45 70286070 

PostNord Kundeservice (Man-fre: 08:00-19:00):
+45 70707030

HomeRunner Kundeservice (Man-fre: 09-22, Lør-søn: 09-22):
+45 92756800 eller [email protected]
(bemandet af coolrunner ansatte fra 9-19 man-fre, og 9-15 lør-søn)

 

HomeRunner er effektiv hjemmelevering. HomeRunner leverer om aftenen, hvor du sandsynligvis oftere er hjemme til at modtage din pakke. Du modtager en tekstbesked, som fortæller i hvilket tidsinterval (et par timer) at pakken forventes leveret. 

HomeRunner er en flexlevering. Det betyder, at pakken primært leveres ved hoveddøren uden underskrift. Bor du i en opgang, så ringes der på. 

Er det ikke muligt at levere pakken, så vil HomeRunner forsøge igen, og hvis det fortsat ikke er muligt, så vil den sendes retur til Sportsact.dk.

Har du spørgsmål til din forsendelse med HomeRunner, ønsker du opdatering på tracking-link eller lignende? Så kontakt HomeRunner direkte og bed om hjælp. 

HomeRunner Kundeservice
Telefon: +45 92756800
Mail: [email protected]

 

Telefonens åbningstider: 
Mandag til fredag 09.00 til 22.00 
Lørdag til søndag 09.00 til 22.00

(bemandet af coolrunner man-fre fra 09:00-19:00 og lør-søn 09:00-15:00)

Vi har stor erfaring og ekspertise indenfor produktion af produkter til andre virksomheder. I kan få jeres helt egen emballage på samtlige produkter, herunder logo, identitet og meget mere. I kan ligeledes få guides/produkthæfter med dansk tekst og meget mere. Alle vores produkter er testet og i høj kvalitet. Vi har leveret til Udenrigsministeriet, Forsvaret og mange andre. Vi håndterer hele processen fra udvikling af design, tekst til produktion og skibsfragt til Danmark. Vi har gode samarbejdsaftaler, hvilket gør, at vi kan levere produkter indenfor 2,5-3 måneder – fra den dag, hvor bestillingen er placeret ved producenten og til at varerne er i Danmark.

Hvis du har en reklamation eller ombytning.

Retur og ombytning

Du kan nemt returnere dit køb hos Sportsact.dk

Hvis du har fortrudt dit køb, så kan du sende ordren retur indenfor 14 dage efter modtagelse. Du kan købe en returlabel via vores returportal.

Processen herefter er følgende:

  1. Pak varerne forsvarligt og send dem retur i original og ubrudt emballage.
  2. Returforsendelsen tager typisk 2-5 hverdage om at nå vores lager.
  3. Lageret modtager forsendelsen og inspicerer om alt er, som det skal være. I travle perioder kan der gå op til 7 dage inden inspektion
  4. Når varen er inspiceret og alt er OK, så vil dit købsbeløb (eksklusiv fragt) blive refunderet indenfor 2-7 hverdage.

Bemærk følgende retningslinjer for retur:

  • Varen skal være i original emballage og ubrugt!
  • Hvis emballagen er brudt og varen prøvet, så glæder de normale 14 dages fortrydelsesret fra købsdatoen
Vi er altid parat til at give en god service og finde en god løsning.

Læs mere om returnering under vores handelsbetingelser.

Først og fremmest er det dybt beklageligt at din bestilling er beskadiget. Vi vil gøre alt for at hjælpe dig.

For at vi hurtigst muligt kan hjælpe dig, så bedes du følge denne instruks:

  1. Tag billede og/eller video af de ødelagte produkter
  2. Vedhæft dem i en email samt beskrivelse af, hvad der er galt.
  3. Vedhæft ordrebekræftelse eller som minimum ordrenummer i mailen
  4. Herefter svarer vi hurtigst muligt og gør hvad vi kan for at hjælpe.

Det gør du ved at skrive til os direkte i vores chat nederst på siden eller på mail [email protected].

Vi gør alt for at besvare henvendelser hurtigst muligt. Vi er ofte hurtige på tasterne. Der kan i meget travle perioder gå maksimalt 48 timer inden vi når til din henvendelse.

isabella portrait round » Ofte stillede spørgsmål

Isabella

rasmus portrait round » Ofte stillede spørgsmål

Rasmus

Hej!

Vi er klar til at hjælpe dig!

Hej! Det er os. Isabella og Rasmus som er med til at sørge for, at du får en høj kvalitet og super service, hver eneste gang du bestiller produkter på Sportsact.dk.

Vi brænder for at hjælpe dig. Har du spørgsmål til et produkt, en ordre eller synes du din pakke har været længe undervejs? Så tag kontakt os, så vi kan hjælpe dig!

Pssst…. Inden du kontakter os, så tag et kig ovenfor og find svar på de mest stillede spørgsmål eller kontakt os på [email protected]

Gratis levering til PakkeShop

Køb for over 499 DKK.

Stærkt udvalg af sportsudstyr

Høj kvalitet - stærke priser

Vi sender varer alle ugens dage!

Ordrer sendes kl. 15:00 fra vores lager

100% Sikker betaling

Dankort/VISA - MobilePay - VIABILL